פרסום בגוגל אדוורדס

פרסום בגוגל אדוורדס גוגל אדוורדס נחשבה תמיד לאחת ממערכות הפרסום המוצלחות ביותר באינטרנט. לאור הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות והתחרות מצד חברות כמו פייסבוק, גוגל הוסיפה שיפורים רבים למערכת אשר הופכים אותה למשוכללת יותר מאי פעם.
 
אם כך - מהן 6 הסיבות המובילות כיום להשתמש דווקא באדוורדס?
 
  1. הופעה מיידית בגוגל בניגוד לקידום אורגני שמשפיע על תוצאות החיפוש לאט יחסית ולפעמיים עוברים מספר חודשים (ויותר) עד שהאתר מגיע למקום ריאלי בעמוד הראשון, הרי בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס אפשר לראות תוצאות מיידיות ולהגיע למקום אטרקטיבי בהתאם לסכום אותו מוכנים לשלם עבור כל לחיצה על המודעה. עם זאת, יש לדעת שישנו סכום מינימאלי להופעה בעמוד הראשון (הסכום המדויק תלוי לרוב באיכות המודעה והתחרותית על הביטוי אותו הגולש מחפש, כלומר, מילת המפתח).

  2.  שליטה בהוצאות הפרסום מעבר לקביעת מחיר עבור כל לחיצה, אפשר גם לקבוע תקציב מקסימאלי ליום עבור כל קבוצת המודעות באותו הקמפיין ולקבוע האם המערכת תתמקד במספר הגבוה ביותר של לחיצות או בהשגת חשיפה. מעבר לכך, בכל שלב אפשר לעצור את הופעות המודעות אם יש בכך צורך והמפרסם לא מתחייב לתקופת פרסום מינימאלית.

  3. תשלום עבור תוצאות בלבדלפי המודל של אדוורדס, כברירת מחדל, המפרסם משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו ולא כל פעם כאשר המודעה שלו מופיעה, זאת בניגוד גמור למודל הפרסום הקלאסי אשר בו נגבה תשלום עבור חשיפה בלבד. גם אם המשתמש לוחץ על המודעה, המערכת יכולה לדעת מתי הוא צפה בדף ומתי סגר אותו מיד, כך שהתשלום מבוצע רק עבור לחיצות תקינות (הדבר גם מגן על המפרסם מפני מתחרים שירצו "לגנוב" ממנו קליקים).

  4. מיקוד מרובה פלטפורמותאם בעבר פרסום בסלולר היה נחשב לכאב ראש לא קטן, היום אפשר לקבוע בדיוק באיזו פלטפורמה תוצג כל מודעה (מחשב PC רגיל או נייד, טאבלט וסמארטפון) או אפילו ליצור מודעות תמונה ובאנרים המתאימים במיוחד למסכים קטנים. יתרה מזאת, ישנן תכונות מסוימות הזמינות רק לניידים. לדוגמה, הוספה של מספר טלפון שבלחיצה עליו אפשר להתקשר ישירות לבעל העסק.

  5. מעקב אחר המרותלמרות שהתשלום נעשה עבור כל לחיצה בלבד, בסופו של דבר בעל העסק רוצה לדעת אם הגולש יצר איתו קשר דרך העמוד אליו הובילה המודעה או ביצע פעולה אחרת כמו רכישה באתר. בדיוק לשם זאת נועד מעקב אחר המרות : באמצעות שתילה של קוד בדף, אפשר לדעת בדיוק איזו לחיצה על המודעה הובילה ליעד שבחרנו מראש. כתוצאה מכך, אפשר לחשב בקלות את ההחזר על ההשקעה. לדוגמה, כמה כסף השקענו על מנת לייצר פניה או רכישה אחת.

  6. שיווק מחדששיווק מחדש היא טקטיקה חדשה יחסית אשר נועדה לנצל את העובדה שחלק גדול מהגולשים כבר נתקלו באתר המפרסם בעבר, אך לא "הומרו" ללקוחות פוטנציאלים. בעזרת שיווק מחדש אפשר לפנות לאותם לקוחות באמצעות מודעות המכוונות אליהם. למשל, אם גולש היה באתר של קורס מסוים, אך לא שלח טופס לקבלת פרטים נוספים, אפשר להציע לו הנחה עבור קורס נוסף וכך לתפוס את תשומת ליבו ולגרום לו לשקול שוב את ההצעה. באופן לא מפתיע, הנתונים מראים כי מודעות שיווק מחדש הן בעלות אחוזי המרה גבוהים פי כמה וכמה מאשר מודעות רגילות.
הדפס הדפס
הקמת אתרים על ידי מקצוענים, התקשרו לייעוץ והצעת מחיר 050-7555527 , 077-7011718
כל הזכויות שמורות © לחברת TEAM-AT